Col·laboració amb Pequemon

Per coses del destí vaig acabar passant una setmana en una escola primària, amb una càmera i amb 14 alumnes ballant. Genial, oi!?

A través d’una coneguda vaig anar al servei de canguratge de l’Escola Collserola, portat per l’empresa Pequemon, a Cerdanyola del Vallès. Allà vaig conèixer un parell de grups de nenes molt actives i dinàmiques a qui els agrada ballar o fer algun tipus d’actuació. Fantàstic!

Davant d’això no m’hi vaig poder estar i vaig intentar començar una col·laboració. Amb el permís dels seus pares, vam intentar fer alguna cosa relacionada amb el vídeo i la dansa!

collegicollserola

Durant una setmana es van crear grups i van fer assajos del que volien mostrar. La setmana següent vam gravar. Finalment, van ser un grup de 2n (i barreja d’altres cursos) de primària amb una espècie de musical-mix de rap i la “Bella y la bestia” i un grup d’alumnes de 4rt de primària amb un videoclip a partir de la cançó “Lumbra” de Cali i El Dandee (ft. Shaggy). Vam poder gravar per tot el col·legi i ens ho vam passar fenomenal.

Al dilluns següent vam fer una projecció per la resta de nens i nenes del canguratge i les monitores de Pequemon i els va encantar el resultat. Alguns d’ells els hi agradaria fer-ho l’any que ve!

Així doncs, puc dir que la prova pilot d’aquesta activitat ha estat tot un èxit!

Responder

